Thursday, 17 May 2012

Nuffnang Dah Tak Der Duit Ker?


tetibe jer tulis tajuk cam 2 . . meroyan ker aku neh? oh, sudah semistinya tidak la kan . . aku tengok la kan, Nuffnang nie semakin lama semakin kedekut nak mampus !! iklan yang sebetul-betul iklan nya memang payah nak keluar di blog masa waktu-waktu puncak (maksud aku dari pagi sampai la tengah malam) . . kalau iklan xdek, makne nye xdek lah earning dak?? sepanjang dua minggu aku duk perhati Nuffnang nih, iklan-iklan yang menjana duit hanya muncul time kol 1 pagi sehingga la subuh . . masa-masa korang semua dah tido dan xdek orang nak bace blog kita, baru lah iklan Nuffnang keluar . . xke sial bin syaitooon begitu??


aku nie bukan nak mengharap sgt la duit dari iklan-iklan atau berblogging nih . . tapi orang cakap, sambil menyelam, makan pasir kan?? alang-alang dah berblogging, sambil-sambil boleh buat duit kan?? memang la x banyak (akan banyak kalau korang neh blogger yang fufuler meletops) tapi sekurang-kurangnya, ade la jugak daripada xdek kan?? (ok, aku dah xpaham apa yang aku tulis) XD


ok lah, kepada en.Nuffnang, sila jangan buat kami blogger2 nie macam ini jerr . . nanti orang dah xcaye kat korang, baru tahu . . huhu . .

No comments:

Post a Comment